syn
mamka
Dobrý den, syn měl před 4 lety úraz,epidurální krv.do mozku.Od té doby je divný,do té doby se o všechno zajímal,maturoval s vyznam.ale teď je bez zájmu,z každé práce za chvíli uteče, udělal sice zk.na VŠ,ale vydržel půl roku,zkusil i drogy,před půl rokem se pokusil o sebevraždu,slíbil,že už to neudělá,ale před třemi hodinami jsme ho našli opět podřezaného.Existuje nějaká terapie, na kterou by mohl, případně i já docházet. Je možné zjistit, jsou-li jeho problémy následkem úrazu nebo drog. Je nemocný nebo jenom líný? Budu ráda, když mi jakkoli pomůžete. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
to je mi opravdu moc líto. Někdy se velmi těžko rozeznává jak to doopravdy je, bohužel přes internet to nepoznáme už vůbec. Rozhodně je dobře, že píšete. Doporučuji se obrátit na kolegu MUDr. Jakuba Minaříka, zde kontakt :
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha1
Tel : 222 924 245
Email : cadas@sanaim.cz
Kontaktní osoba : MUDr. Minařík J.
Více informací o tomto zařízení naleznete zde www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení - zadat CADAS.
Jelikož se jistě nacházíte ve velmi složité situaci, můžete se Vy obrátit na tuto poradnu, která stejně jako webová poradna, kam jste napsala a CADAS spadá pod stejnou organizaci.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Email : crtnacta@sananim.cz
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Více info také  na www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení zadat Poradna pro rodiče PPR.
Přeji, aby vše dobře dopadlo a Vám hodně sil.
S pozdravem Markéta K.