následky pervitinu
harper
Dobrý den, mám prsní implantáty a občas si dám čáru perníku. Napadlo mě, jestli to nemůže mít negativní vliv na moje umělá prsa? Jestli pervitin nerozežere ty implantáty??
Moc děkuji za profesionální odpověď.
H.

Odpověděl: Jakub Minařík
Dotaz Vám odpoví spíše výrobce implantátů, jejich složení a výrobní postup budou, předpokládám, výrobní tajemství,. Nicméně, odhaduji, že vlivu metamfetaminu je v rámci testování před uvedením na trh stejně nevystavovali, a i kdyby ano, předpokládalo by to farmakologickou čistotu a ne to, co kupujete na ulici, protože tam je pervitin jen jedna z mnoha složek.
Nu co nepochybně hrozí - tak je infekce, pokud byste si aplikovalala pervitin injekčně. Jedná se o cizorodý implantovaný materiál a tam je riziko vždy vysoké. V případě infekce by vám implantát museli vyjmout, infekci vyléčit a pak ev. udělat novou rekonstrukční operaci, pokud by vůbec byli ochotni se do toho pouštět.