léčba
myška
Děkuji vám za odpověd ohledně léčby dcery.Máme pocit že chce dcera léčbu ukončit,tvrdí že ji terapeuti říkají že se občas stane že je léčba tak úspěšná a její pobyt v léčebně zbytečný.chceme slyšet i názor léčebny nebo aspon terapeuta ale prý se s náma nebude nikdo bavit že prý je plnoletá a odpovídá sama za sebe.Asi budeme muset být tvrdší a stát si za svým že pokud léčbu přeruší má doma zavřené dveře.Nebo máme vyhledat poradnu kde nám poradí co dál? děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se mi zvláštní, že by s Vámi nikdo nebyl ochotný v léčebně mluvit. Samozřejmě nejlépe za přítomnosti dcery. Je možné, že si to spíš nepřeje ona, abyste se nedozvěděli něco jiného, než Vám říká. Pokud jí jde o to dostat se domů, pak chápu, že si bude všemožně bránit svoji verzi. Můžete trvat na dokončení léčby nebo se zajít poradit nejprve osobně, abyste zvážili všechny možnosti. To je rozhodně dobrý nápad. Pokud je pro Vás dostupná Praha, je možné obrátit se na naši Poradnu pro rodiče ve Školské ulici, v Café Therapy. Kdybyste potřebovali kontakt v jiném místě, dejte vědět, ráda Vám ho zašlu.