Nevim
kikooo
Dobrý den ja bych se chtěl zeptat ja jsem si zahulil z kamarady .. a tet mam furt divný pocity mam strach když sem mezi více lidmi spatne se mi negdy diva jak kdyby na mne všechno padalo ... a doma to nemužu říct by mne zabili že sem hulil kam stim mam jit kdo my pomuže ?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
to, co cítíte, není až tak neobvyklé. Jestli neužíváte často, a navíc se v tuhle chvíli na svůj stav a kvalitu vnímání soustředíte, dost možná se jakoby sám, byť nevědomě a nejspíš neradostně, v tomto stavu udržujete. Psychika každého z nás je jiná, jinak citlivá a tak každý může na užití reagovat různě. Někdo se válí smíchy po zemi, jiný zažívá nepříjemné stavy podobné těm Vašim. Marihuana pro Vás nejspíš není to pravé.
Pokud se Váš stav od "zahulení" v průběhu několika následujících dnů sám nezlepšil, pak byste se měl obrátit na odborníky. Ideálně z obory psychiatrie-adiktologie. Nejspíš Vám pomůže už to, že si o potížích budete moci s někým promluvit. Kdyby to samotné nestačilo, může Vám lékař na krátkou dobu nasadit léky, které by Váš stav měly v krátké době srovnat. Doufejme, že nepůjde o nic vážnějšího. A Vy se zkuste do budoucna podobným experimentům vyhnout. Podobné stavy mají tendenci se vracet.
Napište mi, která větší města jsou Vám dostupná, a pokusím se pro Vás najít kontakt na odborníka.
Zdraví,
Gabriela Koryntová.