konopí a jiné
idan
Dobrý den, můj přítel je pravidelný uživatel konopí, viděla jsem krom toho u něho takové malé tmavé nepravidelné kuličky, asi kelikosti štendlíkové hlavičky, netroufla jsem se zeptat, co to je...může jít o hašiš? Tvrdí mí, že jiné drogy než marihuanu neužívá...
díky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
těžko říct. Napadá mě, že by mohlo jít o semínka. Ovšem ta bývají o něco větší než špendlíková hlavička. Pro představu se můžete zkusit podívat na www.google.com na obrázky semínek konopí. Víc Vám takhle po internetu asi neporadím.
Na okraj ještě poznámka: hašiš a marihuana pochází z té samé rostliny - tj. z konopí, marihuany, trávy,... Nevím, jestli Vás v tuhle chvíli trápí podezření, že užívá ještě něco jiného, než "jen" marihuanu, nebo něco úplně jiného. Kdybyste chtěla, můžete napsat víc a použít k tomu skrytou poznámku, která není přístupná z veřejného webu.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.