Pervitin a pecen
Zoltan
Dobry den chcem sa spytat aky vplyv na pecen pripadne oblicky bude mat davka metamfetaminu ( priblizne 150 mg )alebo popripade porovnanie s alkoholom. V skratke chcem vediet co je pre moju pecen vhodnejsie ci alkohol ( cca pol litra ) alebo spominana davka pervitinu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Na otázku nelze smysluplně odpovědět. Obě látky jsou obtížně porovnatelné, pokud neznáme detailně stav pokusné osoby, koncentraci látky, její čistotu. Pokud bychom vycházeli z premisy, že se bude jednat o farmakologickou čistotu, tak pokud vypijete 1/2 litru absolutního alkoholu naráz, přinese to nejspíše větší poškození organismu než 150 mg metamfetaminu.
Vzhledem k tomu, že alkohol budete mít nejspíše vyrobený a zkontrolovaný v průmyslovém podniku, nejspíše s sebou jeho užití ponese méně rizik z toho titulu, že víte, co užíváte. U pervitinu z černého trhu to nevíte nikdy, takže k rizikům ještě přičtěte to, že pervitin může obsahovat jiné, potenciálně vysoce toxické látky.
Každopádně, obě látky jsou tvrdé drogy, obě mají svá rizika, a pokud se podíváte do textů, které popisují jejich efekt, tak je tam najdete