thc
mavame
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jak nejrychleji lze z těla odbourat THC při dlouholetém pravidelném užívání, zhruba i denně zhruba 0,3 g marihuany. Jde o muže ve 30ti letech, 75kg váhy, 180cm. Slyšela jsem, že jde využít nekteré prostředky, které používají kulturisti a jiní sportovci. Zajímalo by mne, jestli jsou i třeba nepovolené přípravky nebo jiné metody jak dostat z těla THC a to tak, aby nebyla průkazná přítomnost v testech z moči i z krve. Prosím, zajak dlouho a jakým způsobem jde tedy obejít test z moči a jak z krve. Předem děkuji za odpověď a doufám, že tento troufalý dotaz omluví alespoň má upřímnost. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
upřímnost samozřejmě vždy ceníme. Bohužel, asi Vás moc nepotěším, testy obejít nejdou. Mezi uživateli nelegálních drog sice kolují tvz. ,,zaručené recepty"... ve skutečnosti, ale nikterak valně nefungují. Jediným způsobem jak mít testy v pořádku, je nekonzumovat.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. THC, účinná látka marihuany, je prokazatelná v těchto rozmezích :
Detekce moč = 1 až 30 dní / někdy i déle, při občasném užití cca do 14 dní /
Detekce krev = do 14 dní / při občasném užití cca do týdne /
Detekce sliny = jako u krve
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech, jako je především intenzita předešlých konzumací, kvalita konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání rychle vypořádat. Je to vždy velmi individuální záležitost, proto nelze nikdy předem s přesností určit, kdo kdy bude již zcela beze stop.
Netuším koho, kdy a z jakého důvodu čeká testování. Nicméně doporučuji té osobě, které se to týká již nic nekonzumovat. Také si můžete na své vlastní náklady zakoupit v lékárně test a ten v domácích podmínkách provést. Můžete si takto zkontrolovat, jak na tom dotyčná osoba v danou chvíli je a zda má mít z případného testování obavy. Test na THC - detekce moč - cca 100,-Kč.
Jak sama vidíte, dle orientačních údajů laboratoře, v moči se dá prokázat látka nejdéle. Proto se také právě proto nejčastěji k průkaznosti používá moč. Bude-li tedy moč v pořádku, je logické, že v pořádku budou i testy z krve, potažmo ze slin.
Pokud byste chtěla napsat více o tom, co dotyčnou osobu čeká, můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Zatím se mějte hezky, když budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.