pardon
vymaz mozku
muj prvni dotaz jsem psal proto ze sem byl sjetej pikem amrte sem se nudil u kompu doma a tak me nejak napadlo nevim uz proc, mozna sem to vycet na fb nevim me napadlo za napisu dotaz do poradny nebyl v tom zadnej zamer jen sem se potreboval zabavit a hezky se mi to na piku rozepisovalo jestli vite jaky piko dela stavy tak me chapete.. a dost sem si toho navymejslel, kdybych sjetej nebyl tak bych si to nuvedomil a tezko bych vam napsal.... sem proste zavislej na trave a vim ze bych mel prestat, ale nevim jak, vim ze mam hledat motivaci v beznych vecech, ale me na beznych vecech proste nezalezi, me nemotivuje to ze budu mit maturitu, nebo titul na vejsce, ja vim ze ikdyz to mit budu a a dostanu dobrou praci tak me to nebude bavit ja chci delat uplne neco jinyho.....

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
děkujeme za vysvětlení. Nicméně, stejně si nemyslím, že lze všechno svádět na pervitin. Pokud by Vás to netrápilo, tak byste to nenapsal. Možná se Vám pod vlivem pervitinu některé Vaše pocity lépe vykompenzovali a snadněji to ,,dostal ze sebe ven"...
My rozhodně nikoho nenutíme k léčbě, vždy respektujeme rozhodnutí dotyčného jedince. V léčbě závislosti je rozhodující především motivace a spolupráce, pokud toto rozhodnutí nevzejde od toho, koho se problém s užíváním čehokoliv týká, tak by to ani nemělo moc význam...
Takže...pokud se u Vás někdy v budoucnu něco změní a potřeboval byste pomoc, klidně se na nás můžete obrátit. I kdyby Váš postoj zůstal neměnný, naši poradnu můžete využít i tak...
Mějte se hezky, buďte na sebe opatrný.
S pozdravem Markéta K.