test thc
casso
Dobrý deň.
Chcel by som sa opýtať na test thc v moči. Asi pred rokom som prestal huliť travu(pravidelne), ale sem tam si ešte dám ale už len málo a fakt len raz za čas. Mal som pred mesiacom(8.10) bongo(jedno)a pred dvoma týždňami(31.10) som si raz,dva krát potiahol z jointa. Za pár dni by som mal robiť testy na thc kôli práci. Mal by to byť test v moči. Je asi dosť pravdepodobné že testy budú pozitívne že? Som si objednal aj testy cez net, zajtra by mi mali prísť. Viem, že nebudú 100% spolahlivé ale dá sa podla nich aspoň orientovať? Ďakujem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
marihuanu je možné v moči zachytit 1-30 dní, výjimečně déle. Při občasném užívání jsou testy negativní zhruba do 14 dnů. Doba záchytu se odvíjí od frekvence užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek, individuálního metabolismu apod.
Jestli je to skutečně tak, jak píšete (naposledy jste si před dvěma týdny dvakrát potáhl z jointu), pak by podle mého odhadu měly být testy negativní. Ale uvidíte sám, jak Vám dopadnou testy z moči, které Vám přijdou poštou.
Není až tak obvyklé, aby člověka v práci testovali na drogy. V pozadí takových testů bývá snaha zaměstnavatele předejít například pracovním úrazům apod.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.