nejistota
kalich
Dobrý den,došla jsem do fáze poznání,že zjištuju,že sama to nezvladnu abych se tomu ubránila..Jen jsem chtěla vyhledat nejrychlejší,nejúčinější místa pobytu plus nějáký dodatek? Odvaha mi přidala na síle a nechci už trápit rodinu a chci být zase já a ne to fuj já děkuji :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ve Vašem psaní píšete, že to sama nezvládnete...sice to nežádáte zcela přímo, ale v podtextu je znát, že jste asi již sama dost zoufalá, bezmocná a žádáte o pomoc. Bohužel, jste neuvedla kde se nacházíte a tak nevím kam Vás přesně a konkrétně nasměrovat. Pokud jste se rozhodla své současné potíže řešit, tak je nevyřešíme takto, přes internet. Je třeba, aby jste si osobně došla do Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog a tam pohovořila s pracovníkem Káčka. Osobní kontakt a pohovor je nezbytný. Jen takto lze získat objektivní pohled na Vaši situaci a doporučit další vhodné kroky.
Jak jsem již psala, nevím, kde jste. Buďto napište ještě jednou a uveďte města, která máte dobře dostupná a my Vám doporučíme zařízení, kam si můžete dojít. Nebo se můžete podívat sama sem www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum. Vyberte si to, které máte nejblíže.
Do Kontaktních center lze přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Nemusíte se prokazovat OP, ani průkazem pojištěnce zdravotní pojišťovny, služeb můžete využít zcela anonymně. Také se vstupem do zařízení nijak nezavazujete, můžete si pouze o Vaši situaci přijít popovídat, poradit se co by v dané chvíli bylo nejrozumnější a po té se svobodně rozhodnout, zda nabídnutých dalších služeb a pomoci využijete, či nikoliv...pokud byste souhlasila s léčbou, tak i zde Vám pomohou vše zařídit. Vše bezplatně.
Zdali jste z Prahy, můžete se obrátit na naše zařízení, které spadají pod stejnou organizaci, jako tato webová poradna, kam jste napsala. Více podrobností a kontakty naleznete zde www.sananim.cz . V rubrice Naše zařízení - zadat buďto - Kontaktní centrum KC nebo Denní stacionář DST.
Léčba drogové závislosti se dá poměrně dobře léčit, pokud je dotyčná osoba motivována a ochotna spolupracovat. Dnes je již opravdu mnoho lidí, kterým se to podařilo. Nevidím důvodu, proč byste se o to také nemohla pokusit a své potíže dostat pod kontrolu. Vše záleží na Vás a na Vašem rozhodnutí.
Podívejte se na uvedených webových adresách na informace o zařízeních, pokud budete mít případně nějaké doplňující dotazy nebo budete mít zájem o vyhledání jiných zařízení v jiných lokalitách, tak napište.
Mějte se zatím hezky, přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.