re
vymaz mozku
moc jste mi teda neporadila(ono to asi ani nejde), jen jste mi rekla to co vim, ale nevim jak toho dosahnout, no nic tak asi budu hulit az do smrti...:(

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ani my nejsme všemocní a bohužel, dokážeme pomoc pouze těm, kteří to opravdu sami chtějí. Jak jsem již psala v minulé odpovědi, základem úspěchu je motivace a spolupráce, pokud Vy sám nejste moc ochotný někam zajít a své potíže řešit...tak my to za Vás opravdu udělat nemůžeme...
Uvádíte, že jste dostal od nás pouze informace, které sám víte...jen nevíte jak toho dosáhnout...také jsem to zmiňovala v předešlé odpovědi - toto nelze řešit přes internet...
Závislost na čemkoliv, je skoro vždy ,,pouze" nějaký jiný zástupný problém...aby si dotyčná osoba přišla na to, co opravdu jeho problém je...na to nelze odpovědět jednou obecnou radou, která bude pasovat na všechny...přijít si na to je dlouhodobá záležitost, proces, který má své etapy...taktéž je to s hledáním nějakého ,,smyslu života", který jste minule také zmínil...Budu se opakovat, ale doporučuji vyhledat terapeutickou podporu. Myslím, že byste na ,,své záležitosti" tímto způsobem pomoci rychleji přišel a v konečné fázi se cítil sám se sebou mnohem lépe...
Pokud se Vy sám nerozhodnete, že chcete svůj život změnit, tak se nehnete z místa. Zkuste nad tím ještě popřemýšlet. Váš závěr, že budete tedy konzumovat asi stále, mě přijde zbytečný a unáhlený. Svůj život ve svých rukách máte jenom a pouze Vy a je na Vás jak se všeho chopíte. Vždy existuje nějaké řešení a v zařízeních pro uživatele nelegálních drog pracují lidé, kteří se na Vás rozhodně nebudou dívat ,,skrz prsty"...opravdu se nemusíte ničeho bát...
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.