KDY MOHU RIDIT AUTO PO KOURENI JOINTU
Honza1504
Dobrý den,již asi 10 let kouřím každý den po práci asi 0,5g marihuany a zajímalo by mne kdy po požití mohu usednout za volant bez strachu o řidičák.
Díky za odpověď,s pozdravem Honza

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Honzo,
moc Vás asi nepotěším, ale pokud jste každodenním konzumentem marihuany, to riziko potíží je vlastně neustále. K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří, s THC, účinnou látkou marihuany je to s prokazatelností takto :
detekce moč = 1 až 30 dní ( při občasné konzumaci do 14 dní )
detekce krev = do 14 dní ( při občasné konzumaci cca týden )
detekce sliny = totožné jako u krve
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je rychle schopen se s odbourávání vypořádat. Nelze proto nikdy s přesností předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop. Jak sám vidíte, může to být velmi individuální.
Můžete si sám, na své náklady zakoupit volně prodejný test, je v dostání v lékárnách a stojí cca 100,- / test na THC, detekce moč /. Jeho použití je velmi snadné, můžete si jej provést v domácích podmínkách a přesný postup jak test správně použít je přibalen. Měl byste představu, jak na tom v danou chvíli jste. Uvedl jste, že THC užíváte denně. Obávám, se tedy, že Váš organismu  nemá moc šancí se od dané látky vyčistit, jelikož přísun THC do těla máte průběžný. Postih Vám tedy hrozí vlastně pořád.
Zatím se mějte hezky a s marihuanou opatrně. I ta sebou přináší poměrně široké spektrum rizik a není to jen pozitivita případného testování...
S pozdravem Markéta K.