Test na THC
Richard
Dobrý den, v pondělí jsem stál na zastávce a dva lidi tam hulili trávu asi 3 metry ode mě. Citíl jsem ten strašný smrad. Myslím, že dali tak dva prdy jenom.A krom toho jsem ještě v sprnu, byl s jedním člověkem v pokoji, který hulil trávu, ale já si nedal. Jdu v práci Příští týden v pondělí tj 14.11 na prohlídku. Můžu mít takto pozitivní test na THC, který se dělá z moče? Jinak trávu vůbec nehulím nikdy.Prosím odpovězte.Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ve Vašem případě bych si rozhodně nedělala obavy, že byste mohl mít pozitivní test na THC. Je téměř vyloučené, že byste měl pozitivní test poté, co marihuanu nekouříte, a jenom jste v prostředí, kde se kouří. Možná, kdybyste seděl celou noc v uzavřené místnosti, kde se kouří jeden joint za druhým, tak bych připustila možnost, že by k nějakému ovlivnění dojít mohlo. Ale nikoli v případě, že se jednalo o prostředí venku, kdy jste v zásadě jen ucítil "smrad" ze zapáleného jointa. Co se týče té situace v srpnu, tak jednak od toho uběhla již taková doba, že i kdybyste si tehdy marihuanu dal, tak by test již byl negativní, a jednak je naprosto nepravděpodobné, že krátkodobý pobyt v místnosti s člověkem, který kouří marihuanu, by mohl způsobit pozitivitu testu na THC. THC se dá detekovat z moči obvykle do měsíce, po dlouhodobém a intenzivním užívání výjimečně déle. V případě jednorázového užití nebo občasného užívání bývají testy negativní cca do 14 dnů. Ale jak říkám, vzhledem k tomu, že jste marihuanu nekouřil, tak testy budou negativní zcela na 100 %.