pomoc
Majda
Dobry den psala jsem Vam ohledne meho pritele,dopadlo to tak ze jsem se s nim rozesla ale ted mi vyhrozuje ze si neco udela ze beze me nemuze byt nevim co mam delat rika ze drogy jsou ted pro nej to jedine kdyz me nema..

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, vnímal bych to jako jeho volbu, pokud se sebou chce něco udělat, předejte mu seznam léčeben. Koneckonců - pokud chce s sebou něco udělat, tak tohle je ta správná cesta. Může si ale vybrat klidně drogy, pokud bude chtít, měla byste s tím počítat.
Pokud by se vám jevilo, že se chce zabít, zavolejte záchranku. Pacienti se sebevražednými sklony patří na psychiatrii.
Sama buďte na sebe opatrná. Hodně lidí začíná užívat drogy za situace kterou popisujete, často když se usmiřují (dáme si spolu naposledy, ...).
Kdyby bylo třeba, napište.
Tady máte odkaz na mapu pomoci.
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/?region_id=13