zmena lekare
renkabela
vcera jste mi odpovidali na otazku zmeny lekare a doporucili mi,ze lecbu Suboxonem poskytuje v Mlade Boleslavi kontaktni misto v Ptacke ulici.bohuzel tato informace je mylna,jelikoz v tomto centru poskytuji pouze vymenu pouzitych strikacek a vse,co k tomu patri.Nikdy nepredepisovali Subutex,sami mi radili,na ktereho lekare se obratit,ale pouze v Praze.Opravdu blize zadny takovy lekar neni.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak to se moc omlouvám. V databázi kontaktů je informace napsána tak, jak jsem ji předala já Vám. Je mi to moc líto, ale díky velkému množství různých zařízení po celé ČR nemůžeme mít osobní zkušenost se všemi a vycházíme z informací, které jsou uvedeny na www.drogy-info.cz.  Děkujeme za upozornění na chybu.
Pokud Vám v K-centru  Mladá Boleslav řekli, že nejbližší možný lékař pracující se substitucí, je v Praze, tak tomu zřejmě tak s určitostí je. Kolegové z MB mají určitě síť poskytující služby drogově závislým ve svém blízkém okolí velmi dobře zmapovanou.
V Praze je možností kde navázat na léčbu více. Uvádím ta, které poskytují léčbu Subutexem :
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
Tel : 222 924 245
MUDr. Jakub Minaří
www.sananim.cz
PL Bohnice - Substituční léčba
Ústavní 91
Praha 8
Tel : 284 016 111 MUDr. Otilie Bartáková
Tel : 284 016 141 Mgr. Jan Pomykacz
www.plbohnice.cz
Substituční léčba
Apolinářská 4
Praha 2
Tel : 224 968 207
MUDr. Zdeněk Veselý
www.abstinence.cz
FN Motol - substituční léčba
V Úvalu 84
Praha 5
Tel : 224 436 901
prim. MUDr. Jiřina Hobstová, Csc
Substituční léčba - REMEDIS, s.r.o.
Vladimírova 10
Praha 4
Tel : 234 091 142
MUDr. Vratislav Řehák
hematologie@seznam.cz
Psychiatrická ambulance
Bělohorská 33
Praha 6 - Břevnov
Tel : 233 351 603, 233 334 283
MUDr. Jiří Syrovátka
MUDr. Drahomíra Syrovátková
www.psychiatrie-brevnov.cz
Doporučuji si na uvedená čísla nejdříve zavolat a informovat se, zda by přestup do jejich péče byl možný.
Ještě jednou se omluvám a držím palce, ať to již klapne...
S pozdravem Markéta K.