Marihuana - předávkování THC ?
Paul
Ahoj, jsem takový sváteční hulič, to znamená, zahulím s kamarády např. 1x za 1/4 roku.
V pátek 4.listopadu jsme večer dělali omeletu, do které jsme přidali asi hodně nasekaných ve vodě předem vyvařených palic, naštěstí měl každý jen 2-3 kousky z té omelety, já bohužel asi 3, po hodině to nastoupilo, už jednou jsem měl podobny stav po kouření, bylo mi špatně, zvracel jsem,bolely mě klouby, nejlepe mi bylo když jsem se nehybal.
Nějak jsem se z toho vyspal, den na to jako bych byl ještě zhulený a teď je to třetí den, cítím se poměrně už dobře, jen mám takovy zvlaštní pocit, jako bych pořád něco v sobě měl a mám trošku jako horší citlivost v rukou a při práci s PC se cítím celkem divně, jakobych byl ještě pořád trochu zhuleny.
Na grower foru jsem četl, podobny příběh, že člověk ztratil na 1/4 roku po předávkování trochu hmat, pak se to vratilo do normalu... z čehož mám pochopitelně strach, thats it.

Odpověděl: Jakub Minařík
Se ztrátou hmatu po konopí jsem se ještě nesetkal. Ani jsem nikde nic nečetl a nenašel (Grower jsem nekonzultoval). Rozhodně je to zajímavé. Jinak moje zkušenost s takovými stavy je, že to někdy odeznívá několik dní, s tím jsem se již setkal. Zkuste pracidelný rytmus, vynechchte drogy, včetně alkoholu, pokud kouříte, tak to omezte. Dosti pijte, spěte, kupte si meduňku lékařskou a popíjejte jí. Zklidňuje. Kopte si Magne B6 a vitamin B1 a b-Komplex. Udělejte si několika denní kůru, prvé 2 léky užívejte 3x1, Bkomplex forte stačí 1-0-1. Uvidíte. Kdyby přetrvával ten divný pocit, napiše, něco vymyslím.
K té ztrátě citlivosti - nemáte i jiné příznaky? Bolest hlavy, bolest zad, ...?