bývala narkomanka a porod dítěte
erika
dobry den chtela bych se vas zeptat dříve sem brala drogy a ted už sem 3 roky čistá. brala sem 5 let vylecila sem se a poridila sem si pritelem dite ( take byvali narkoman).ted sou mu 2 měsíce a cačto pláče a přes den vubec nesmi.spi jenom v noci.( dene asi jenom 4 hodiny) ze to souvisi stim ze sem brala drogy? ( v tehotenctvi sem už byla čistá) dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud jste v těhotenství a několik měsíců před ním už drogy nebrala, nemělo by to mít na Vaše dítě vliv. Některé děti jsou zvýšeně plačtivé a dráždivé, ale přeci jen takhle málo spát ve dvou měsících, to je divné. Rozhodně bych se o tom poradila s dětskou lékařkou, aby posoudila, jestli je to jeho přirozenost, nebo jestli ho třeba něco netrápí (zažívání apod.). Nepřišítala bych to ale Vašemu dřívějšímu braní drog. Takovými problémy občas, pravda, trpí děti, jejichž matky braly pervitin během těhotenství, to ale není Váš případ. Je potřeba spíš vyloučit jiné příčiny.