zmena lekare
renkabela
jiz rok a pul jsem na substituci Subutexem,nyni Ravatou.Jezdim 1krat mesicne do Prahy k lekari pro recept,ale nyni jiz nejsem s timto lekarem spokojena a chtela bych ho zmenit.Muzete mi poradit jine lekare,kteri se timto zabyvaji?Muzou byt v Praze,ale i napr.v Ceske Lipe nebo Melniku.Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
změnit lékaře samozřejmě můžete. Těch možností, kam byste se mohla obrátit je opravdu mnoho, také netuším, kde jste v péči v současné době...
Nejlépe bude, když se sama podíváte do databáze kontaktů a sama si vyberete. Nezapomeňte se s novým lékařem nejprve dohodnout, zda se Vás ujme a až po té oznámit ukončení spolupráce se současným ošetřujícím lékařem. Lékaři by si měli mezi sebou předat i zdravotní kartu, takže by bylo vhodné, abyste lékaře informovala o změně a o oznámení, kam přecházíte. Ostatní si pak oni už mezi sebou vyřídí. Jako důvod nemusíte uvádět svou nespokojenost, ale třeba bližší lokalitu, pokud byste s tím měla problém...
Veškeré kontakty naleznete zde www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - substituční léčba.
Nebo se můžete obrátit na naše zařízení, které se substitučním programem též zabývá.
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
Tel : 222 924 245
Email : cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba : MUDr. Minařík Jakub
Více informací o tomto zařízení naleznete zde www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení - zadat - Specializované služby CADAS.
Pokud byste měla chuť nám napsat něco více o Vaší nespokojenosti, můžete využít tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo jiný ji tedy neuvidí.
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.