pomoc
Majda
Dobry den mam pritele ktery uziva 1 krat tydne pervitin nitrozilne,trapim se,neustale mi slibuje ze s tim prestane,kdyz se s nim rozejdu tak mi breci na kolenou ze beze me nenuze byt ja ho miluji ale trapim se moc prosim o pomoc moc prosim

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Majdo,
umím si představit, jak moc se trápíte a jak jste bezradná. Život s osobou, která konzumuje drogy, snadný není, také přináší to do vztahů nemalé potíže. Rádi Vám pomůžeme, bylo by ale třeba, abyste nám napsala, kde žijete. My Vás odkážeme na zařízení, kam si můžete zajít a o všem co Vás tíží popovídat, také poradit, co by se ve Vašem případě dalo dělat...
Veškerá zařízení, která pracují s uživateli nelegálních drog, nabízí mimo jiné i ve svých službách poradenství pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Nebojte se jich využít, jsou to služby bezplatné, nezávazné a možno již využít i zcela anonymně.
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete se obrátit na kolegyni, která se přímo na práci s blízkými osobami uživatelů drog specializuje. Zde uvádím kontakt, je třeba se nejdříve během provozní doby s poradnou spojit a objednat se. Také vše bezplatné.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Tato poradna spadá pod stejnou organizaci, jako tato poradna na webu, kam jste napsala. Nachází se v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Více informací naleznete zde www.sananim.cz = v rubrice Naše zařízení - zadat Poradna pro rodiče PPR.
Zdali by byl Praha problém, tak napište města, která by Vám vyhovovala a my Vám vyhledáme jiné vhodné zařízení. Nebo se také sama můžete podívat sem www.drogy-info.cz = v rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum.
Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí též bezplatné poradenství pro rodinné příslušníky a další blízké osoby.
Pokud mohu doporučit, udělejte to co nejdříve. Nejenom, že se poradíte jak dál, ale také získáte podporu, což si v takto těžké situaci zajisté zasloužíte.
Mějte se hezky, přeji, ať to dobře dopadne. Když budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K