Uživání Pervitinu
BM
Děkůji za odpověď. Chtěla bych se ještě jednou poradit o mé sestře, která užívá pervitin. Nechci aby úplně propadla na dno, nemáme spolu zrovna nejlepší vztah. A hlavně nechci aby dostala do tvrdších drog mého bratránka s kterým se stýká dennodeně. Naučila ho už hulit. Nevím si rady, co s tím. Bojím se to říci rodičům. Předem děkůji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
z minulého dotazu jsem měla dojem, že problémy s drogami měl a znovu má Váš přítel. Teď se zmiňujete o své sestře a strachu, který máte o bratrance. Což mě utvrzuje v tom, že situace, ve které se nacházíte, je komplikovanější a hraje v ní roli řada lidí. Vy, Váš přítel a jeho zkušenosti s drogami, současné docházení na testy, Vaše sestra, která zneužívá pervitin, a ve výsledku i bratránek, o kterého máte strach, aby se přes sestru nedostal kromě marihuany i k pervitinu.
O to spíš si myslím, že by bylo vhodné probrat celou situaci osobně, z více stran a se vším podstatným. Určitě to zabere víc času, než napsání pár řádek na internetu, přes který nic moc nevyřešíme.
Proto mohu opět pouze zopakovat předchozí doporučení: obraťte se na zmiňované kontaktní centrum ve Frýdku-Místku.
Kontakt:
Kontaktní centrum Frýdek-Místek
tel. 558 628 444 nebo GSM: 606 694 244, adresa: Pionýrů 1757, 738 01 Frýdek-Místek.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.