pyko
dada
Dobry vecer,je mozne ze som mala pohlavny sex s chlapcom ktori mal v sebe pervitin(ja som to nevedela)a spravili mi mocovy test a mala som to pozitivne tiez??? je toto mozne ked som nic neuzila??ze by sa to zneho dostalo domna???prosim odpiste co najskor dakujem je to premna dolezite neviem ako to mam teraz vysvetlit rodicom,v zivote by som si nic take odporne nedala

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bohužel nedokážu dost dobře na Vaši otázku odpovědět.
Jak dlouho po pohlavním styku jste šla na testy? A o jaké šlo testy?
Zdá se mi velmi nepravděpodobné, že by se do Vás při pohlavním styku spermatem dostal pervitin, který by se pak ukázal positivně na testech. Pervitin má sice vliv na kvalitu spermatu, ale nenašla jsem nikde zmínku o tom, že by bylo možné ho ve spermatu detekovat.
Můžete vyloučit, že Vám dotyčný drogu nějakým způsobem nepodstrčil? Třeba do pití? Vnímala jste na sobě nějaké účinky pervitinu? V některých případech se aplikuje droga při sexu na penis, nebo přímo do pochvy. Odtud by se pervitin přes sliznici vstřebal do oběhu a v tom případě byste testy positivní mít mohla. Pokud je to možné, zkuste se dotyčného chlapce zeptat na podrobnosti a uvidíte.
Stejně tak mohou být testy falešně positivní. Mohou prostě vyjít špatně, zejména testy z moči. Z toho důvodu je potřeba udělat testy krevní, které přítomnost účinných látek potvrdí. Někdy se také stává, že je výsledek positivní z jiného důvodu, např. proto, že jste užila nějaké léky, které močový test nedokáže rozlišit od účinných látek drogy. Byť není chybovost testů častá, stát se to může.
Víc Vám v tuhle chvíli nedokážu říct.
Budu ráda, když se ozvete, jak to dopadlo.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.