Uživání Pervitinu
BM
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouho se udrží pervitin v těle nejdýl a kolik stojí test v Renarkonu ve Frýdku-Místku. Mám podezření že blízka osoba ujíždi na pervitinu. Děkuji za odpoveď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
pervitin je možné detekovat z moči v rozsahu 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. V krvi je možné pervitin zachytit zhruba 1 - 3 dny.
Pokud jde o cenu testů v Kontaktním centrum Frýdek-Místek, pak Vám neporadím. Na jejich stránkách jsem nenašla informaci o tom, že by takové testy běžně nabízeli. Ideální by bylo jim v tomto směru nejspíš zavolat a zeptat se, tel. 558 628 444 nebo GSM: 606 694 244. A možná by bylo ještě lepší, objednat se a zajít si s nimi na toto téma promluvit. Adresa je Pionýrů 1757, 738 01 Frýdek-Místek.
Testovat někoho blízkého na drogy není jen tak. Jde o velký zásah do vzájemné důvěry. Lidé navíc často neví, co si s výsledkem vlastně počít. Když vyjde negativně, stejně podezíranému nezačnou věřit, naopak ho podezírají z podvodu. Když vyjde positivně, jsou zpravidla v šoku a ptají se, co mají dělat. Vy máte šanci si tohle všechno dopředu promyslet a naplánovat. Zkuste ji využít! V Kontaktním centru Renarkon nabízí i poradenství pro rodiče a blízké uživatelů drog. Můžete tam zjistit více informací, ať už o drogách, chování na drogách, nebo testech, ale také si ulevit od emocí (stach, pocity viny, lítost bývají velmi časté a silné, a člověka dokáží skoro paralizovat v rozumném a konstruktivním uvažování), vydechnout a zkusit vymyslet, co dál.
Stačí Vám to takhle?
Zdraví,
Gabriela Koryntová.