ambulantni lecba
Zorka
Zdravím.Písu opet kvuli memu zavislemu priteli.Domací lecba nam moc nefunguje,tak jsme se rozhodli pro lecbu ambulantni..V Hradci Kralove..Takze bych se rada zeptala..Jestli musi byt predem obednany?Jestli mohu jet s nim,jako doprovod..A jak takova ambulantni lecba probiha..Co to vlastne je.pritel se mi to snazil vysvetlit,ale radsi bych slysela vasi verzi.No..a posledni otazka..jestli je to vubec mozne,po deseti letech uzivani,prestat jen s pomoci ambulanti lecby..Bojim se,ze zacinam ztracet nadeji...Dekuji Vám predem za odpovedi.Mejte se krasne. S pozdravem a pranim hezkeho dne..Zorka.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Zorko,
v minulém dotaze jste v rámci odpovědi dostali i kontakty na zařízení + veškeré instrukce. Bohužel Vám v tuto chvíli moc nového a jiného, nejsem schopna říci...
To, že se ,,domácí léčba" nedaří se dalo i předpokládat. Deset let na drogách je poměrně dlouhá doba a nejsem si ani jistá tím, že by v tomto případě byla ambulantní léčba dostačující. Nejlépe bude, když si nejdříve Vy sama zajdete do Kontaktního centra, kontakt níže a tam využijete poradenských služeb pro rodinné příslušníky. V osobním kontaktu můžete mnohé probrat, lépe se poradit...také si doplnit chybějící informace...život se závislou osobou snadný není, umím si představit, jaká to je pro Vás zátěž, to vše ale v osobním kontaktu proberete lépe...my máme zde možnosti poněkud omezené...
Jak jsem již také psala minule - Kontaktní centra jsou nízkoprahovými zařízeními - což znamená, že se zde nemusíte prokazovat žádným průkazem totožnosti ani průkazem pojištěnce, zároveň se nemusíte objednávat ( pokud si, ale předem zavoláte je to samozřejmě lepší - nemusíte čekat a pokud o Vás bude pracovník předem vědět - bude mít na Vás i více času ), vše bezplatně. Takže doporučuji = nejdříve se Vy sama objednejte na níže uvedené číslo a vše co se kolem vašich pochybností týká, proberte s pracovníkem Káčka. Ten Vám i podrobněji řekne, jaké jsou možnosti léčby, v případě potřeby je pomůže zprostředkovat. Nejenom, že se poradíte, také získáte podporu, což si v takto náročné chvíli jistě zasloužíte.
Kontaktní centrum, o.s. LAXUS
Říční 1252 / 3A
Hradec Králové
Tel : 495 513 977
Kontaktní osoba : Bc. Věra Krejcarová
více info na www.laxus.cz
Ambulantní centrum, o.s. LAXUS
Nerudova 1361 / 31
Hradec Králové
Tel : 495 515 907
Kontaktní osoba : Mgr. Daniel Dvořák
více info www.laxus.cz
Můžete se obrátit na jedno z těchto zařízení, spadají pod stejnou organizaci a úzce spolu spolupracují.
Zatím se mějte hezky a objednejte se co nejdříve.
S pozdravem Markéta K.