láska a drogy
Máma
Dobrý den,prosím moc o radu.Moje 17letá dcera je 1,5 roku na pervitinu,byli jsme slepí nebo jsme si to nechtěli připustit,nevím.Před 2 měsíci si našla přítele,který je na pervitinu 7 let,on jí chce údajně pomoci od drog,ale ona mi ve slabé chvilce řekla,že je má od něj každý den.Nechceme,aby se s ním stýkala,ale ona nám dala vybrat,buď on nebo nás zavrhne a máme ji dát do léčebny,protože ona ho chce z lásky a ne kvůli drogám.Nevím,co na něm vidí,nemá žádné vzdělání,nepracuje,jen se točí v drogách.Poraďte,prosím,jsme zoufalí a bojíme se,aby si dcera nesáhla na život.Předem děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
no, ve snadné situaci nejste...vhledem i k tomu, že Vaše dcera stále ještě není plnoletá, doporučuji se obrátit přímo na Poradnu pro rodiče a vše více, podrobněji a konkrétněji řešit v osobním kontaktu. Níže uvádím kontakt na kolegyni, která se na blízké osoby uživatelů nelegálních drog přímo specializuje.
V tomto věku s láskou bývají problémy, pokud se k tomu přidají ještě drogy, je to komplikovanější, s kolegyní můžete bez obav otevřeně pohovořit o všem, co je třeba.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Tato Poradna spadá pod o.s. SANANIM, stejně jako tato webová poradna, kam jste napsala. Veškeré služby jsou bezplatné. Je třeba se nejdříve se zařízením spojit během provozní doby ( PO až PÁ 9.00 - 19.00 ) a na první konzultaci se objednat. Více informací naleznete zde www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení zadat Poradna pro rodiče PPR.
Pokud by pro Vás Praha byl problém, napište ještě jednou, uveďte jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, vyhledáme Vám jiné vhodné zařízení.
Zatím se mějte hezky, přeji, ať vše dobře dopadne a Vám hodně sil.
S pozdravem Markéta K.