piko a kamarádi..
veruna
dobrý den... je mi 20 a beru pervitin asi tak už 2 roky... o tom že beru vědi jen tři lidi... moje nej kámoška dealer a můj přítel... nikdo jinej to neví... jenže taky mám kámoše kterej v tom dcl dlouho lítal a ted je asi dva možná 3 roky čistej... jenže si to asi nějak plete ... ptž když sem s ním venku tak sjetá nejsem ale mě furt tvrdí že sem... ale když se sjedu tak to na mě ani nepozná a je ticho... jenomže on a jeho přítelkyně začali vočkovat moje kamarády že prostě fetuju.. a když sem je docela dost vyhlásila tak mi řekli že to je jen pro moje dobro.. že nechtěj abych byla v těch \'\'sračkách \'\' jenže ikdybych jim ted řekla pravdu že fetuju a pak bych jim slíbila že už to brát nebudu a nebrala bych to tak by mi stejně nevěřili... já vůbec nwm co mám dělat..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vypadá to celé dost zamotaně. Co je pravda, co si kdo myslí a co kdo komu říká... Vypadá to, že je celkem jedno, co kamarádovi tvrdíte, prostě to na Vás poznal, že pervitin berete a rozhodl se svým svérátným způsobem Vám pomoci (tím že to řekne dál). Asi nemá smysl ho přesvědčovat slovy, jestli to tak je nebo ne, ale pokud nechcete, aby takové věci rozhlašoval, tak buď nebrat, nebo se s ním nestýkat. Zřejmě ho  nepřasvědčíte, že jste v pořádku, když nejste. Někdy si člověk myslí, že o jeho braní nikdo nic netuší, ale oni všichni tuší, jen nic neříkají...