PernĂ­k aĹž do dĹŻchodu?
Standa
Ahoj,je mi 33 a s menĹĄĂ­mi pauzami uĹž asi 12let beru pernĂ­k.Sice\"jen\"do nosu ale nemĹŻĹžu s tĂ­m seknout!Nikdo z blĂ­zkĂŠho okolĂ­ to nevĂ­,chodĂ­m i do prĂĄce...spotĹ?ebuju tak pĂşlku za 1-2 dny,stĂĄle stejnÄ?.vĂ­m Ĺže mi neporadĂ­te a Ĺže je to jen na mÄ?.asi jsem se potĹ?eboval jen nÄ?komu anonimnÄ? svÄ?Ĺ?it...ahoj Standa

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
možná jste jeden z těch, kteří b yopravdu mohli brát pervitin až do důchodu, jak s nadsázkou píšete v názvu. Asi už Vám to ale taky trochu začíná vadit, ne? Jinak byste nejspíš neměl potřebu, i když bez žádosti o pomoc, psát na poradnu. I když všechno zdánlivě funguje, nemusí být člověk s drogami vůbec spokojený, některé problémy nemusí být navenek vidět a mohou se objevovat plíživě. Kdyby přeci jen bylo něco, s čím bysme Vám pommoct mohli, zkuste to napsat, třeba něco vymyslíme. Určitě není nutné vydělávat cel život na drogy a jít s nimi až do důchodu.