Bola som zdrogovana.
crazi
Stalo sa to pred dvoma dnami. Sla som s kamoskami na diskoteku. Samozrejme predtym sme popijali tvrdy alkohol. Ked sme vstupili do baru, objednala som si tri drinky a nechala ich na bare, pretoze som sla po moje kamosky. Ked sme sa vratili cely obsah drinku sme vypili a od tej doby si nepamatam vobec nic. Zobudila som sa az rano v postely. Vobec nic si nepamatam a co som sa dozvedala spravala som sa dost agresivne. V bezvedomi ma odniesli na izbu. Neviem si to vobec vysvetlit.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je možné, že Vám někdo dal něco do pití, to se občas na doskotékách bohužel stává. ROzhodně není dobré pít něco, co neznám, nebo nechat pití chvíli bez dozoru. Dělo se něco podobného i kamarádkám, které s Vámi pily stejné pití? Většinou se pak někdo snaží navázat s Vámi kontakt, někam Vás odvést. Zdá se, že to se Vám naštěstí nestalo a přátelé se o Vás postarali. Také se může jednat o shodu okolností, momentální slabší kondici, mohla jste být hladová, pít rychleji, zkombinovat pití, které Vám dohromady nesedlo.
Zpětně už to bohužel nejde zjistit, můžete se ale podobných nepříjemností do budoucna vyvarovat. Tedy nebrat si pití od nikoho, koho dobře neznáte, pití nenechat bez dozoru, nezůstávat sama, pokud více pijete, nechodit do podniků, kde se podobné věci stávají a víte to třeba z doslechu. Také se před podobným večerem a během něj dobře najíst, pít také nealko, nekombinovat různé nápoje a samozřejmě pokud možno pít s mírou. Pak by se Vám snad nic podobného nemělo stát. Bohužel občas se i v příjemných podnicích mohou objevit lidé, kteří hledají, jak by mohli zneužít něčí slabosti, proto je třeba být opatrná.