nevim co bude dal
šárka
Dobrý den,nevim jak mam zacit , mam pritele na drogach ,mame spolu dve deti ve veku 15 a 7 let ,jednou sedel 4 roky ve vykonu trestu ,byl zavisly na drogach ,cely 4 roky jsem cekala a verila , ze se vse zmeni.Vroce2009 se vratil ,z vezeni vse bylo ok , udelal si ridicak mel auto , praci vydrzelo to bezmala rok a 3 mesice,jednoho dne stratil praci a pak to slo vsechno z kopce,prisel o ridicak o auto,protoze znova zacal brat subutex a nasledne pervitin.Dnes je tomu tyden , kdy opet je ve vazebni veznici, nevim co dál , jestli vubec takovy clovek jednou zapomene na drogy ,znam ho 16 let a stoho byl normalni jenom ten rok co prisel z vezeni ,nevim jestli mu mam jeste verit poradte mi prosim ,SARKA

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jeslti s partnerem být nebo ne se nakonec stejně budete muset rozhodnout jenom Vy sama. Myslím, že by Vám ale mohlo prospět dojít se s někým poradit osobně. Zvážit si všechna pro a proti - co Vás s ním drží, co Vám vztah s ním přináší dobrého, co dobrého přináší Vašim dětem, jak to ony prožívají, že mají otce věčně na drogách nebo ve vězení. Co naopak přináší vztah s partnerem špatného? Proč došlo opět k jeho selhání? Opravdu byl v pořádku? Ztratit práci může každý, stejně to není důvod proč začít znovu brát drogy a skončit ve vězení. Když říkáte, že nevíte, jestli mu ještě věřit, čemu to tedy vlastně věříte? Jak by vypadal život s ním, když by se od drog udržel dál? Napadá mě i spousta dalších otázek, ale udělat nějaký rozsudek z pár řádků by bylo hodně ukvapené. Myslím, že byste si v tak těžké situaci opravdu měla dopřát čas na rozyšlenou a pomoc někoho zvenčí, nějakého nezaujatého pozorovatele, který by Vám pomohl se rozhodnout. Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište odkud jste, ráda Vám pošlu kontakt na nějakou bezplatnou pomoc.
Přeji hodně sil, abyste zvládla tohle těžké období.