zacinajici problem
Laco
Dobry den,
Rad bych se zeptal co mame delat kdyz se nam zda ze syn vyzkousel koureni marihuany a pohybuje se v parte kde je to pravidlem. Je mu 17 let a zacinaji s nim byt cim dal vetsi problemy.Nekolikrat vynechal skolu.Myslime si ze je to zatim jenom zacatek a chteli bychom tomu nejak zamezit.
Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je dobře zachyit takové problémy na počátku. V každé rodině je cesta trochu jiná, neexistuje na to žádný obecný recept. Proto je dobré, pokud tušíte potíže, zajít se někam osobně poradit. Klidně nejdříve bez syna, probrat, co se doma děje, jak s tím zacházíte, jak společně komunikujete. Někdy pak stačí jednoduchá změna pravidel, trávení společného času apod. Někdy je změna složitější.
Existuje poměrně dost zařízení, která pracují - klidně ve formě jednorázového poradenství - s rodiči a rodinami závislých nebo experimentátorů. Pokud byste něvědli, kam se obrátit, napište lokalitu, ráda Vám zašlu kontakt.