pervitin
vééra
nevím... beru peritin tak přibližně 2-3 měsíce.. a nepocituju nic na sobě.. akorát viditelný je to spíš jen na očích.. že mám roztáhlí zornice ale jinak vůbec nic neni na mě poznat... teda můj kámoš říká jak to na každým pozná ale myslí že si vymejšslí protože mi vždycky říká že sem moc ale přitom sem si nic nevzala... asi s tím přestanu úplně ví to zatím jen brácha ... a už ted za tím chci udělat tlustou čáru... pervitin mi nic nedává.. bud beru tak směšně malý dávky... ikdyž u mě je to nemožný ptž mě půlka vydrží max tak 4 hodiny.. a nebo to na mě prostě nefunguje...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud Vám perivitn nic mc nepřináší a máte pocit, že na Vás ani moc nefunguje, je určitě dobrý nápad s ním přestat. Někdy nemusí droga přinášet nic moc dobrého a stejně Vám může hodně zkomplikovatg život, třeba vztahy s ostatními. Jestli kamarád říká, že mu připadáte "moc", možná působíte dost jinak, než jak si v tu chvíli sama připadáte. To je docela běžné. Hodně lidí je zpětně překvapených, jak vypadají na fotkách, co dělali, nebo jak vypadají ostatní, kteří ji v době braní připadali úplně normální. Přeci jen je Vaše vnímání hodně zkreslené.