Jak pomoct?
Kachna
Dobrý den,
včera jsem se od bratra dozvěděla,že si necelý rok píchá pervitin.Na začátku si to píchal často a teď vydrží i 14 dní si nepíchnout dávku.Přišel za rodinou a přiznal,že si píchá a že chce přestat a léčit se.V minulosti hodně zklamal rodiče,kteří už mu moc nedůvěřují.Má jen základní vzdělání a bydlí po kamarádech.Prosím Vás nemohla jsem se k Vám dovolat a moc Vás žádám jak v této situaci máme spravně postupovat, koho kontaktovat a žádat o osobní setkání.Děkuji za odpověď!!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kateřino,
doporučuji se obrátit přímo na kolegyni, která se specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog ( kontakt níže ). V osobním kontaktu, budete mít více prostoru pohovořit o všem co je třeba a lépe se poradit co by se pro bratra v dané situaci dalo udělat...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ
Tato Poradna pro rodinné příslušníky, spadá pod stejnou organizaci jako tato webová poradna, kam jste napsala. Veškeré služby jsou bezplatné. Je třeba se nejdříve během provozní doby se zařízením spojit a objednat termín první konzultace. Doporučuji to udělat co nejdříve.
Více informací naleznete zde www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení zadat Poradna pro rodiče PPR.
Ke skryté poznámce : omlouváme se, ale tato poradna odpovídá na veškeré dotazy pouze prostřednictvím také této poradny. Tudíž jsme nevyužili Vaše poskytnutého telefonního čísla.
Zatím se mějte hezky, přejeme, aby vše dobře dopadlo.
S pozdravem Markéta K.