marihuana
doubledash
Dobrý den, je mi 18 let a trpím silnými depresimy a stavy úzkosti. Myslím že se mi také zhoršila paměť a schopnost soustředit se. Mohlo by to být způsobeno tím, že jsem přes rok kouřila marihuanu(denně)? děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
některé výzkumy tvrdí, že marihuana funguje jako spouštěč podobných problémů. Jiné dodávají, že urychluje jejich nástup. Přičteme-li k tomu nižší věk v době ročního denního užívání mariahuany, pak nelze vliv marihuany na Váš stav vyloučit.
Nevím přesně, z jakého důvodu se ptáte.
Nicméně podle toho, jaké problémy popisujete (hluboké deprese, úzkosti, zhoršení paměti, soustředění), by v tuhle chvíli bylo vhodné poohlédnout se po psychiatrické a psychologické péči. Po ujasnění diagnozy by Vám nejspíš mohla pomoci odpovídající farmakoterapie v kombinaci psychoterapií. Kdybyste potřeboval/a kontakt, dejte vědět, která větší města jsou Vám dostupná. Našla bych někoho, s kým byste si mohla na toto téma bez obav promluvit.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.