pervitin
Tony
Zdravim,chci se zeptat jake dopady ma koureni pervitinu na lidske telo? kouril jsem caa 1,5-2g dene po dobu asi 2 let... Obcas na svem tele pororuji rychlou unavu a to pervitin neuzivam jiz v takovem mnozstvi..Ca 3 davky do mesice... dekuji za rady S pozdravem Tony

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
únava bude spíš souviset s životním stylem, který se váže k užívání pervitinu. Původní dávky, které udáváte, jsou dost vysoké, na druhou stranu, teď už kouříte mnohem méně. Tělo se samozřejmě pravidelným užíváním drogy také dost opotřebuje a nějakou dobu mu trvá, než načerpá původní sílu a hlavně než získá kondici. Pokud jste zdravý - s užíváním drog se také mohou pojit různé nemoci, ale větší riziko je u injekčního užívání - zkuste nějakou dobu zpravidelnit režim, dodržovat životosprávu sportovat, omezit pervitin na minimum a uvidíte, že by únava měla zmizet.