piko
vééra
dobrý den chtěla bych se zeptat jestli by se nějak dali ošálit testy na drogy přímo na pervitin... nevím jak mám dobrej metabolizmus ale kdyby mi chtěli dělat testy jak to mužu ovlivnit aby moc byla čistá.. vím odpověd je jednoduchá přestat s fetem tak je jedině člověk čistej ale já sem občasnej uživatel... mno občasnej beru akorád o víkendu.. asi budu mít menší problém...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
no, odpověděla jste si sama velmi dobře. Jedinou 100% jistotou = je být čistá. Bohužel.
Mezi uživateli drog sice kolují tvz. ,,zaručené recepty", jak testování ošálit, ve skutečnosti, ale nijak nefungují.
Netuším, kdy jste pervitin naposledy užila. Sama uvádíte, že jste občasný konzument. Možná jsou Vaše obavy z pozitivity moče zbytečné...
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří, u látky pervitin je to takto :
detekce moč = 3 až 21 dní ( při občasném užití do týdne )
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = jako krev
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech. Především na intenzitě předešlé konzumace ( Vy jste udala, že berete občas, jestli to tak opravdu je, připadala by u Vás v úvahu ta nižší možná hranice = tedy do týdne ), na kvalitě konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se procesem odbourávání toxických látek z těla rychle vypořádat. Je to velmi individuální záležitost a proto tedy nikdy nelze s přesností předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop.
Doporučuji si na své náklady zakoupit v lékárně volně prodejný test na detekci z moče ( cca 100,- = test na amfetamin ) a test si sama provést. Jak sama jistě vidíte, v moči se dají drogy detekovat nejdéle, tudíž pokud budete mít v pořádku moč, budete mít v pořádku i krev a sliny...možná zjistíte, že jsou Vaše obavy v tuto chvíli zbytečné.
Nicméně, obáváte se, že bratr o nalezení psaníčka s pervitinem řekne rodičům...Být Vámi se více bojím rizik, které konzumace pervitinu sebou přináší. Netuším kolik Vám je let a jaké zkušenostmi s touto drogou máte, pokud budete chtít, můžete napsat více ( můžete využít opět skryté poznámky, ta není součástí veřejného webu ).
Zatím se mějte hezky a buďte opatrná.
S pozdravem Markéta K.