..
vik
Dobrý den,odpověděla jste mi abych Vám napsala odkud jsem,bydlím v Třinci a užjsem se koukala po nějaké poradně. Tady je adresa: Třinec, Místní protidrogový koordinátor
MěÚ Třinec, Jablunkovská 160, Třinec, 739 61
telefon: 558306349
doporučila byste mi ji?
Ale mám z toho strach nevím co od toho mám očekávat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, přímo v Třinci Kontaktní centrum není. Níže uvádím veškeré K-centra v Moravskoslezkém kraji, nasměrujete tam, kam to máte nejblíže...
V dotaze jste uvedla kontakt na protidrogového koordinátora. Tato pozice představuje zcela něco jiného, nežli poskytují služby Kontaktních center, i pokud byste jej vyhledala, stejně by Vás odkázal na Kontaktní centrum. Nicméně, je velmi dobře, že jste se ozvala a máte chuť své braní řešit.
Hlavně se ničeho nebojte, vstupem do Káčka se ničemu nezavazujete, můžete si o své situaci nezávazně a anonymně popovídat s pracovníkem K-centra a myslím, že Vám hlavu opravdu nikdo neutrhne.
Zatím se mějte hezky, pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak jste dopadla v K-centru.
S pozdravem Markéta K.
Kontaktní centrum Pod Slunečníkem
Hradecká 16
Opava
Tel : 553 718 487
Kontaktní osoba : PhDr. Alena Nyklová
www.podslunecnikem.cz
Kontaktní centrum
Sociální služby města Havířova
Hřbitovní 12
Havířov - Šumbark
Tel : 596 884 854
Kontaktní osoba : Bc. Michal Fabian, Dis.
Kontaktní centrum = o.p.s. RENARKON
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel : 595 627 005, 602 670 789
Kontaktní osoba : Jaroslava Gembalová
www.renarkon.cz
Kontaktní centrum, o.s. NET
Družby 1125
Karviná
Tel : 596 316 808
Kontaktní osoba : Linda Supíková
www.k-centrum.net
Kontaktní centrum = o.p.s. RENARKON
Pionýrů 1757
Frýdek - Místek
Tel : 558 628 444, 606 694 244
Kontaktní osoba : Jabub Larisch
www.renarkon.cz
Kontaktní centrum, o.s. AVE
Ostravská 1628
Český Těšín
Tel : 558 736 600
Kontaktní osoba : Andrea Folterová
www.osave.cz
Kontaktní centrum Krystal
Svatováclavská 7
Krnov
Tel : 554 602 177
Kontaktní osoba : Martina Nováková, Dis.
www.krystalhelp.cz
Kontaktní centrum
Energetiků 940 - pavilon A
Orlová - Lutyně
Tel : 596 511 074, 737 530 777 ( strettwork )
Kontaktní osoba : Petr Svěch
http://k-centrum-orlova.webnode.cz/drogy/