piko
pavcon
syn 18 let,se mi svěřil,že si poprve vzal v červenci,od té doby celkem 6-krát.včera 2-krát.může mít už psych.závislost.1.11.má nastoupit na detox,mimo jiné je 2 roky na trávě.Děkuji za odpověd a hlavně radu jak dál.....

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe uděláte, když osobně navštívíte nějaké zařízení pracující s uživateli drog a tam využijete poradenských služeb pro rodinné příslušníky. Osobní kontakt poskytuje mnohem více prostoru k probrání všeho potřebného a poradenství je mnohem účinnější. Bohužel, ve Vašem psaní není uvedeno, odkud jste, nevím tedy kam Vás nasměrovat.
Buďto napište ještě jednou a uveďte, jaká města máte v dosahu. Nebo se podívejte sem www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadejte - kraj - město - Kontaktní centrum. Veškerá K-centra poskytují rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám uživatelů nelegálních drog bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenství.
Zdali je v dosahu Praha, můžete se obrátit přímo na Poradnu pro rodiče, též bezplatně. Zde kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Více informací o poradně naleznete zde www.sananim.cz - zadat - Poradna pro rodiče PPR.
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně zase napište.
S pozdravem, Markéta K.