Pomozte prosim
shenzi1988
Již 18 let sestra užívá nitrožílne HEROIN bohužel je nyni na tom tak spatne, ze zacala doma krást veci a provozovat prostituci. Byla to tak pekna holka a nyni se naprosto znicila, doma mame strach i o zdraví ale nemůžeme ji vyhodit z bytu pac naše zákony jsou hold na 2 veci. Za tu dobu uz prošla mnoha léčebnámy jak psych. tak brala metadon i subotexi ale vzdy do toho spadla, nejsme na tom finančně dobre aby jsme ji nekam poslaly proto žádám oradu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doporučuji se obrátit na bezplatnou Poradnu pro rodiče a další blízké osoby uživatelů nelegálních drog. Pokud sestra prozatím motivována k nějaké pozitivní změně není, je to vždy poněkud složitější a vždy je mnohem účinnější osobní kontakt, kde je větší prostor k probrání všeho, co je třeba.
Uvádím kontakt na kolegyni, na kterou se můžete obrátit :
Poradna pro rodiče a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
Email : ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Na uvedená čísla si předem zavolejte během provozní doby a objednejte na první konzultaci. Více informací o tomto zařízení naleznete zde www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR ).
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.