Přenos AIDS
Míša
Dobrý den,
asi před týdnem jsem měla po 3 měsících pohlavní styk s přítelem, ale až po skončení jsem si všimla, že jsem byla od krve a špinila jsem až do konce dne. Zajímalo by mě jestli bych si raději měla zajít na testy, ikdyž si mylím, že ani já ani přítel jsme nebyli předtím nakažení. Mám teď hrozný strach, když čtu všechyn ty diskuze. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zřejmě jste omylem zadala jeden dotaz dvakrát. Pro jistotu odpověď kopíruji ještě sem. Mějte se hezky a hlavně klid, určitě to dobře dopadne.
M.K.
---------------------------------------------------------------------------
Zdravím Vás,
naše poradna je zaměřena na problematiku závislostí. Váš dotaz je z trochu jiného soudku. Co se týče problematiky H.I.V. a A.I.D.S., můžete se podívat sem www.aids-pomoc.cz, kde je také k dispozici on-line poradna ( myslím, že tam byste dostala mnohem fundovanější odpověď ).
Také můžete využít bezplatnou telefonickou linku 800 800 980, která je k dispozici NON-STOP.
Pokud jste z Prahy, na tomto kontaktu lze provést bezplatné a anonymní testování ( pokud uznáte, že je to třeba ) :
Dům Světla
Malého 3/282
Praha 8 - Karlín
Tel : 224 814 284
Email : info@aids-pomoc.cz
Uvádíte, že máte partnera - pokud žijete sexuálně pouze spolu, myslím, že jsou Vaše obavy zbytečné. Krvácení během styku či po něm, nemusí nutně znamenat, že jde o HIV.
Doporučuji navštívit svého gynekologa a pro Váš klid se ujistit na výše uvedených kontaktech.
Mějte se hezky, ať to dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.