vnuk je zavisly
otaznik
na drogach.V lete mel toxickou psychozu.Ma halucinace,veri bludum atd..
Veci jsou osklive.
Jeho vlastni otec byl dementni od narozeni,rozmazleny a jeho rodice vse zakryvali.Zplodil dite =dnes muj vnuk a dite nejen ,ze melo fyzickou vadu,ale take je zavisle.Chci vnukovi rici pravdu o jeho rodicich.Je to vhodne?
Matka promiskuitni alkoholicka /moje dcera/a jeji druh drug addict a alkoholik.Nikdy v zivote nepracoval.Ve svych 50 letech stale visi na rodicich.Diky jejich peci neskoncil ve vezeni kde mel davno byt.
Krade vsude kam prijde,lze a vymysli si nesmysly a jeho stary otec mu veri.
Vnuk sveho otce potkal pred nekolika lety a od te doby jde presne v jeho stope.
Na dceru jsem nastvana, jak mohla mit dite za techto okolnosti???Proc ji pritahuji taci muzi co nepracuji a biji ji atd..??????

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
to co ve svém psaní popisujete, není rozhodně snadné. I vzhledem ke skryté poznámce. Umím si  představit, že jistě máte plno otázek, na které hledáte odpovědi...a pomoc pro vnuka...
V tomto případě bych doporučila osobně navštívit kolegyni v Poradně pro blízké osoby a tam vše podrobněji a konkrétněji probrat a poradit se o dalších vhodných krocích. V tuto chvíli se mi to jeví jako nejrozumnější možné řešení. Netuším, odkud jste, ale pokud je Vám dostupná Praha, obraťte se zde :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Veškeré služby této Poradny jsou bezplatné, je třeba si na uvedená čísla během provozní doby zavolat a na první konzultaci se objednat. Poradna pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog spadá pod stejnou organizaci, jako tato webová poradna kam jste napsala. Nebojte se na kolegyni obrátit, věřím, že společně naleznete nějaké vhodné řešení. Nejenom, že se poradíte, také získáte podporu, což si v takto náročné situaci bezesporu zasloužíte. Více informací o organizaci a Poradně naleznete zde www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /.
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Kdyby tento kontakt nevyhovoval lokalitou, uveďte dobře dostupná města a my Vám doporučíme jiné odborné zařízení.
Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.