THC syn
Radka
Dobrý den, syn je po léčbě závislosti na THC a po cca 10 měsících do toho opět spadl. Nemá potřebu to řešit, ani se léčit, reaguje negativně. Co mohu udělat já jako matka? Pravidla máme nastavena jasně - pokud budeš brát nebudeš doma. Synovi je nyní 16 let, nic jiného než THC nebere a nebral, jen je to bludný kruh ve kterém se motáme a mám obavy, že to povede do propasti.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Radko,
nejlépe bude, když se obrátíte přímo na Poradnu pro rodiče. I s ohledem na nízký věk syna, se mi to jeví jako nejrozumnější řešení. V osobním kontaktu budete mít více prostoru probrat vše potřebné a účinněji se poradit jak vhodně postupovat dál.
Níže uvádím kontakt na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s rodinnými příslušníky a dalšími blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Můžete s ní bez obav hovořit o všem co je třeba. Je zapotřebí se nejdříve během provozní doby na uvedených číslech objednat na první konzultaci. Veškeré poradenské služby jsou bezplatné a i tato Poradna, stejně jako webová poradna na kterou píšete, patří pod o.s. SANANIM ( více podrobněji zde www.sananim.cz = zadat Poradna pro rodiče PPR ).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Zatím se mějte hezky, pokud by Praha nebyla pro Vás dostupná, napište města, doporučíme Vám jiné vhodné odborné zařízení. Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.