Otoky žil
Zdeny
Dobrý den, beru už víc, jak 13 let a žíly už mi pomalu odchází. Hlavně mi otíkají hřbety rukou, kam si občas dávám. Nebolí, nemám je zarudlé ani horké, jen velký otok. Můžete mi říct, co to může být?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko takto přes internet objektivně zhodnotit situaci. Doporučuji se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. Vstupem do Káčka se ničemu nezavazujete, můžete se pouze anonymně, nezávazně, bezplatně poradit.
Pokud nevíte, kam u Vás zajít, napište ještě jednou a napište město. Nebo se sám můžete podívat sem www.drogy-info.cz , v rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum. V této databázi naleznete veškerá zařízení pracující s uživateli drog, vyberte si to, které Vám bude lokalitou nejlépe vyhovovat.
Zdali jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum, více informací a kontakt naleznete zde www.sananim.cz = zadat Kontaktní centrum KC.
Jak jsem již psala, nemusíte se ničeho obávat, rozhodně Vás nebude nikdo hodnotit, nutit k léčbě apod...Kontaktní centra pracují i s aktivními uživateli a jednou ze služeb, které nabízí je tzv.snižování rizik...což v tomto případě můžete anonymně využít ( doporučuji co nejdříve ).
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.