Pervitin
Renlib
Dobry den,chtela bych vas pozadat o radu.Mam bratra na kterem me moc zalezi a chtela bych mu pomoci.Uz rok a pul uziva pervitin.Vsichni kolem mu jen rikaji koukej jak vypadas bez se lecit.Vim,ze timto zpusobem se niceho nedosahne.Myslim si,ze na takove lidi by se melo jak na male deti pomalu,opatrne,(je mozne,ze se mylim),ale jak zacit u meho bratra vubec nevim,aby hned z prvniho rozhovoru nepoznal o co mi jde.Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
vhodně motivovat člověka, který motivován není, zase až tak jednoduché nebývá. Rozhodně nelze odpovědět a poradit jednou obecnou radou.  Ale dobře, že píšete. Doporučuji se obrátit na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s rodinnými příslušníky a dalšími blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Můžete s ní bez obav pohovořit o všem co je třeba, doplnit si chybějící informace, poradit se jak vhodně komunikovat s bratrem a tím jej i třeba lépe motivovat. Je to vždy dlouhodobější a systematický proces a osobní kontakt je nejúčinnější.
Zde kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Poradna spadá pod stejnou organizaci jako tato webová poradna, kam jste napsala. Je třeba si na uvedená čísla během provozní doby nejdříve zavolat a na první konzultaci se objednat. Veškeré služby jsou bezplatné. Více informací naleznete zde www.sananim.cz = zadat Poradna pro rodiče PPR.
Pokud by pro Vás Praha dostupná nebyla, napište, jaké města máte dobře dostupná a my Vám vyhledáme a doporučíme jiné vhodné zařízení, na které se můžete v místě Vašeho bydliště obrátit.
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, napište.
S pozdravem Markéta K.