pervitin
Leela
Děkuji za kontakt, tyhle poradny se týkají drog....potrebovala bych se krom drog, svěrit s mími depresemi. Přítel mě psychycky týrá a myslím na zlé věci, nemůžu spát a trvá to v různých intenzitách, po pravidelných cca měsíčních intervalech 2-3 roky. Kvůli jeho agresivite jsem ho už dotáhla na Krizovou intervenci v Bohnicích, ale \"doktor\" si nás jen vyslechl a popřál hodne štěstí. Predevčírem mi přítel vymlátil okno v bytě, protože jsem byla v hospodě a opila se a zkazila mu párty atd. Já pritom šla do hospody jen proto ze jsem u nej nasla buchny. Okno je pritom brnkačka proti mému psychickému stavu (za okno se podle nej stejnak mohla ja ze ho rozbyl). Ted mam zakázáno se stýkat s práteli, jen s jeho.............proste dlouhej příbeh. Asi potrebuju k psychologovi ?!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
píšete, že situace s přítelem Vás velmi vyčerpává, a měla byste zájem o kontakt na psychologa. Podle toho, co jste popsala, to jistě nemáte jednoduché a pomoc psychologa, nebo psychiatra, by se mohla hodit.
Takže: jste-li z Prahy, obraťte se na Poradnu pro rodiče a blízké drogově závislých (se sídlem v Café Therapy, Školská 30, 110 00 Praha 1, Tel.: +420 284 824 234 nebo +420 739 268 527; www.sananim.cz ) nebo na ambulantní zařízení pro péči o rodiny závislých Anima o.s. (Apolinářská 4a, 128 00 Praha 2, Tel.: +420 777 113 387 nebo +420 224 968 239; www.anima-os.cz). Nebo mi napište, která větší města jsou Vám dobře dostupná, a pošlu Vám kontakt.
Poradny i kontaktní centra, která se věnují blízkým těch, kteří užívají drogy, mají psychology přímo v týmu, a nebo mají velmi dobré kontakty - a to nejen na psychology, ale i na psychiatry a další lékaře.
Budu ráda, když dáte, jak jste se nakonec rozhodla i jak se situace vyvíjí.
Zdraví,
Gabriela Koryntová.