Alkohol
Onn
dakujem pekne za vase rady .. to ze uz nepijem mi strasne vela dalo .
mozem kludne spat , jest ,pametam si veci , rano sa pytam sam seba co dnes budem robit . citim sa dobre postupne sa mi vracia vsetko to jednoduche a krasne co som mal pred pitim .. je to krasne , tak nechapem preco na ten alkohol stale myslim ..ked viem ze on jediny mi moze to vsetko krasne vziat jedinym prechlastanym dnom :(

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak nejprve gratulace k udržení abstinence. To je vážně skvělé.
Co se týče myšlenek na alkohol...bohužel, toto je celkem běžná záležitost a také příznak psychické závislosti. I když je organismus od alkoholu již vyčištěn, nutkavá touha se znovu napít bohužel v myšlenkách závislých osob i nadále přetrvává. Chutě na opojný stav se v různých frekvencích a intenzitách vrací, i přes to, že víte, co byste dalším napitím ztratil. Jsou to pouze ,,chutě", které stejně jako přišli, zase odejdou...zkuste to vydržet. Vždy je dobré odpoutat pozornost a myšlenky jinam, odreagovat se, zabývat se činnostmi, které s konzumací alkoholu nesouvisí.
Netuším, zda někam docházíte, pokud ne, doporučuji se obrátit na nějaké zařízení či svépomocné skupiny. S terapeutickou průběžnou podporou máte mnohem větší šance na úspěšné zvládnutí tohoto procesu.
Tak hodně štěstí, držte se.
S pozdravem Markéta K.