přítel
raduza
Vážená poradno, můžete mi prosím poradit, kam bych se měla obrátit, kdo může případně zmírnit můj psychický otřes ? Můj přítel, kterého velmi miluji se velmi intezivně věnuje virtuální erotice spíše sexuálním hrátkám, jeho počítač i telefony jsou plné děvčat všeho věku v různých pozicích, na mé prosby a dotazy již rok nereaguje maximálně se urazí, nechci ho ztratit, ale podle všeho je na virtuálním sexu velmi závislý. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že Váš přítel nechce na své zálibě nic měnit. O závislosti v pravém slova smyslu bych asi nemluvila, ale vzdát se jí zřejmě nechce. Záleží tedy na tom, jestli je to pro Vás přijatelné, jestli to překonáte a zvítězí jeho přednosti. Pokud by pro Vás bylo těžké rozhodnout se o tom sama, pomohla by Vám možná konzultace s terapeutem, psychologem. Mohla byste si lépe ujasnit své priority i to jak případně s přítelem vyjednávat. Psychoterapii najdete jednoduše na internetu, nejlépe v místě Vašeho bydliště. Terapeut nemusí být nutně orientován na závislosti, opravdu se jedná spíše o Vám nepříjemnou zálibu.