krvácení
alesek
dobrej, něakej čas sem \"byl\" uživatel perníku ale pote co sem si našel práci sem přestal a začal jist 2/3 hlavni chody za sebou až k prasknutí...jen mě trápí stolice doprovázená rudě zabarvenou krví...vyvozuju z toho že je to přežíráním, doufam...nevíte o tom něco víc?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
důvodem krve ve stolici přejídání pravděpodobně nebude. Podívejte se na stranky www.stefajir.cz do části Medicína, která nabízí fulltextovém vyhledávání, zadejte "krev ve stolici", a nebo ji najdete v podsložce Příznaky.
Ve většině případů nemusí jít o nic extra vážného, ale může. Z toho důvodu by každá krev ve stolici měla být konzultována s lékařem.
Napadá mě také, jak může přejídání, které popisujete, souviset s tím, že jste přestal s pervitinem. Za problémem s drogami bývají často skryté jiné potíže, a užívání drog je jen symptom toho, že jste opravdu v nepohodě. Nevím, zda jste měl podobné stavy - přejídání, před tím, než jste začal užívat pervitin, zda problém s pervitinem nesouvisel s tím, že jste chtěl snížit svou váhu... V okamžiku, kdy člověk přestane brát drogy, tak se často objeví původní potíže, které (byť nevědomky) chtěl drogami řešit. Zvažte, zda by nebylo od věci využít nějakou psychoterapeutickou pomoc. Přinejmenším by Vám to pomohlo si urovnat záležitosti týkající se pervitinu a toho, jak se cítit líp, když ted od pervitinu abstinujete,
S pozdravem a přáním, ať to není nic vážného,
Gabriela  Koryntová.