Syn
myška
Syn bydlel sám 3 roky v bytě. Když jsme zjistili, že v poslední době nemá na nájem, od ledna jsme si ho vzali domů. Jeho dluhy postupně splácíme a z každé výplaty nám dává 2000 Kč. Práci dostává pouze na dobu určitou a podle odbytu výrobků se mu smlouva prodlužuje. Problém vidíme v tom, že syn s námi málo komunikuje, často přichází domů a odchází z domova v době, kdy jsme v práci, nebo v noci. Chodí se domů umýt, obléci čisté prádlo, najíst, půjčí si peníze a pak ho několik dní nevidíme. Máme podezření, že bere drogy, protože někdy nic nechce jíst a celou noc nespí. My drogám vůbec nerozumíme, nejsme ani kuřáci. Nevíme jak to řešit, nebo na koho se obrátit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe uděláte, když se obrátíte na kolegy v Kontaktním centru v Prachaticích, kontakt níže. Veškerá zařízení poskytující služby drogově závislým, poskytují ve svých službách mimo jiné, i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Nebojte se jich využít. V osobním kontaktu budete mít rozhodně více prostoru doplnit si chybějící informace, poradit se co by se dalo v dané situaci pro syna udělat, pokud se prokáže, že jde opravu o drogy. Do K-center lze přijít kdykoliv během provozní doby, je ale samozřejmě výhodou si nejdříve zavolat a na první konzultaci se objednat. Nemusíte se ničeho obávat, návštěvou zařízení se ničemu nezavazujete, služby jsou bezplatné a můžete jich využít zcela anonymně. Pracovník K-centra s Vámi pohovoří a po vyhodnocení celkové situace navrhne vhodný způsob řešení...
Kontaktní centrum PREVENT
Primátorská 76
Prachatice
Tel : 388 310 147
kontaktní osoba : Mgr. Randák
www.os-prevent.cz
Zatím se mějte hezky, držíme palce, aby vše dobře dopadlo. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.