Prosím Vás pomožte mi
Patricie
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit, aby jste mi nějak pomohli, protože já už nevím jak dál, s mým přítelem chodím 3 roky, tento rok, se všechno změnilo, k horšímu, věděla jsem že si rád vypije alkohol, jenže pak do toho jsem se dozvěděla že hulí Marihuanu, to mě už pomalu zlomilo, jenže to nebyl ještě takový velký problém, všechno bylo ještě v pohodě, nebyl takový výstresovány, a dokázal semnou i normálně hovořit, jenže měsíc a půl, to citím i okolí, že je na pervitinu, hodně zhubl, a nikdy jsem ho v takovém rozpoložení neviděla, mám strach že se předavkuje, prosím Vás pomožte mi co mám udělat, aby to neskončilo smrti. Záleži mi na něm, miluju ho, jenže on tohle nevnimá, přítel si myslí že mu chci jet ubližit, tedkom týden o něm nic nevím. Děkují za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Patricie,
rádi Vám pomůžeme, ale bohužel jste neuvedla žádné město a tak nevím jaké zařízení mám doporučit. Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, doporučuji se obrátit na kolegyni, která se specializuje přímo na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Kontakt zde :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
více informací o poradně naleznete zde www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru probrat vše potřebné a poradit se jak vhodně pokračovat dál. Rozhodně si pouze nedoplníte informace, poradíte...ale také získáte podporu, což si v takto náročné situaci bezesporu také zasloužíte. Veškeré služby jsou bezplatné. Zdali žijete někde jinde a Praha je problém, napište ještě jednou a uveďte města, která máte v dosahu, doporučíme Vám jiné vhodné zařízení.
Zatím se mějte hezky, přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.