zoufalství
péta
Dobrý den jak prosím zvládnout dospělé dítě které čeká na léčebnu.prý může čekat až měsíc ale všichni doma trpí je agresivní zlá máme strach že si něco udělá snad si to nakonec nerozmyslí

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
netuším do jaké léčebny má Vaše dcera nastoupit, ani jaké Kontaktní centrum či lékař léčebnu zprostředkoval. Rychlejší nástup by připadal pouze v úvahu, kdyby například někdo, kdo je v pořadí před Vaší dcerou léčbu nenastoupil, či odešel z léčby předčasně. To, ale může zařídit pouze zařízení, se kterým byl nástup dohodnutý, bohužel, musíte se obrátit přímo tam. V tomto zařízení se můžete i poradit jak vhodně s dcerou komunikovat a jak zvládat těžké situace, které s největší pravděpodobností (dle toho co píšete) prožíváte. Veškerá zařízení pracující se závislými osobami poskytují ve svých službách mimo jiné i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Navíc jsou to služby bezplatné, nezávazné a lze jich využít i zcela anonymně. Nebojte se obrátit tam, kde byla léčby zprostředkována a vše probrat v osobním kontaktu, který je v těchto situacích zcela nejúčinnější.
Budu držet palce, aby vše dobře dopadlo.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.