thc
adam
Práve že průšvih mi ani tak nehrozí ale kouřil sem trávu pravidelně každý den od září 2008 až do letošního září už sem čistý 21 dní a pořád testy v moči jsou pozitivní a mé matce nevystvětlím že jí už fakt nekouřím když jsou pořád pozitivní a hlavně fakt netuším jak dlouho to v té moči bude..děkuju za odpovědi

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste kouřil denně po tři roky, jak jsem z popisu pochopila, tak se THC dá v testech moči detekovat poměrně dlouho. Něco jiného je samozřejmě občasné užívání (cca jednou týdně), kdy testy bývají negativní do 14 dní. U dlouhodobého a intenzivního kouření marihuany, o které ve Vašem případě jde, může být THC zjistitelné až několik týdnů po posledním užití. Uvádí se obvykle do jednoho měsíce, výjimečně i déle. Takže podle toho, co píšete, počítejte s tím měsícem a je bohužel možné, že to bude i delší dobu. Tuto informaci můžeme dát samozřejmě prostřednictvím této poradny i Vaší matce, pokud by měla zájem.
Tak držím palce. BTW jak určitě víte, kouření trávy má i jiná rizika než to, že se to zjistí v testech. Každodenní kouření obyčejně nebývá zrovna kompatibilní s dobrým fungováním ve škole či práci a má i rizika pro Vaše duševní zdraví... Takže vlastně gratuluji k tomu, že se Vám to podařilo utnout. Když by bylo potřeba, znovu napište.